fredag 26 mars 2010

e legitimationen

är nu ett avslutat kapiel, fick hjälp igår (per telefon), ohh så lätt det var att installera med kunnig människa i andra ändan av luren.

Och nu till den stora och glada nyheten,jag får pengar tillbaka på skatten.
Jippi!!

Igår fick jag vara hemma för jag var allmänt kass i ryggen orkade inte gå och stå en hel dag.
Men idag ser det ut som om det ska fungera att jobba.
Det har nog blivit för mycket när jag har jobbat själv i flera månader utan hjälpe.

I morgon är det pyssleträff i Ljungby igen.
Det ser jag fram emot för jag har inte haft mina papper uppe sen förra gången vi träffades.
Jag har införskaffat lite nya papper med och en punch från Marta Stewart så den ska användas flitigt i morgon.
Väntar på mina stämplar från Magnolia med, hoppas de kommer snart så jag kan göra lite fina kort med nytt material.

Tala framåt fick jag i huvet nu men det är nog lika viktigt att skriva framåt, det är inte konstigt att mina önskningar inte går i uppfyllelse då jag inte skriver så som jag vill ha det.
Jag önskar en sak och sen skriver jag ner nåt helt annat.
Enligt The Secret och Mosekoden gör jag ju fel hela tiden.
Så nu är det till att jobba med skriften för att få till det så som jag vill att mitt liv ska vara.

Personlig utveckling har jag hört många gånger att det är grannen som behöver, så är det kanske men jag är nog i väldigt stort behov av det men men framför allt skulle jag behöva en positiv coach.

Idag är det fredag så det är sista dan på jobbet just denna veckan

1 kommentar:

Tina sa...

Hej vännen.
Grattis till skatteåterbäringen =) Har inte fått min dom ännu =)
Ja, imorron ska vi pyssla =) Ska verkligen bli så kul att träffas igen =)
Hoppas din rygg är bättre idag!!!
Varm kram till dig vännen & ses imorron =)
Tina