lördag 6 mars 2010

Snart dags

för att laga lite gott att äta framför tv:n.

Jag och barnen älskar Tacos men Lasse tycker att vi har ätit det så ofta att han gärna vill ha annat.
Men idag blir det taco då min fantasi tryter med att komma på goda middagar.

Vilket underbart väder vi har haft idag, perfekt för att stanna inne och läsa en god bok.
Förstår att många tycket jag är konstig som inte är ute och njuter av solen. Men det är jag fast i måttliga mängder. Jag gillar att sitta inne och njuta av solen och har så gjort idag.

Vi har hunnit spela lite kort och umgåtts med. Hundarna har fått åka till klubben och springa i egen takt.
Verkligen uppskattat av Roly, han älskar att springa lös och snosa på alla goa dofter,
Jenny är mer frusen av sig och vill inte gärna vara ute längre tid det tar att göra behov.

I morgon ska jag jobba extra, har ett gäng glada pensionärer som kommer och käkar hos oss.
Annars har vi stängt på söndagar ännu men denna gången gjorde vi ett undantag.
Ska bli kul och jag hoppas att maten smakar gott.

Här är min underbara resväska som jag har fyllt med lite garnnystan,mönster och stickor som jag använder titt som tätt.

2 kommentarer:

Tina sa...

Hej Anki!!!
Vet du hur glad du gör mig nu???? Jag är så glad att det finns NÅN mer än jag som gärna sitter inne när solen lyser!! Förstår precis vad du menar!!!!
Ha en fin morrondag med tanterna =)
Varm kram Tina

E-B sa...

Coolt! Ser bra mkt coolare ut än mina platslådor. Svårt hitta gamla kappsäckar?