tisdag 23 mars 2010

Cafè Vildrosen

ska jag och min stora flicka träffas på idag och äta frukost.
Ska bli så gott, finns inga andra som har så goda frallor och dessutom till ett fantastiskt billigt pris.

Längtar.........

Annars är det inte så värst mycket som hänt, ingen sol idag så jag får väl agera sol och lysa upp andras tillvaro.
Min gube messade mig ett fint "ordspråk" igår: Om du möter en människa utan ett leende så ge henne ditt.
Hade det i huvet hela dan igår att så rätt det är men, men om två utan leenden möts hur blir det då?
Ähh jag gillade ordspråket så nu har jag två saker att hålla reda på

Tala framåt och om du möter en människa utan leende så ge henne ditt.

Det får inte bli för många såna små meningar att hålla reda på för då blir det fullt i hårddisken.

Igår tittade mina gamla jobbarkompis in.
Kul att se henne mellan varven, att hon mår bra och har hälsan.

Om jag skulle hoppa i duchen och göra mig presentabel innan vi ska äta lite gott.

Ni underbara härliga individer där ute, ta vara på er och gör er dag lycklig, det tänker jag i alla fall göra

1 kommentar:

E-b sa...

Jag blir så inspirerad av att läsa din blogg, tack för kloka o inspirerande ord. "Att ge någon av sitt leende" tar jag verkligen till mig.
Kram!