fredag 5 mars 2010

Helg

igen, ja det känns faktiskt så.
Men det beror nog på att jag har varit hemma två dar denna veckan och så det fina vädret som vi haft de sista dagarna är ju också en positiv effekt av att allt känns mycket lättare.

Igår var jag på rosenmetoden. Jösses vad jag bearbetar händelser, tidigare saker som ligger kvar i cellminnena, ja allt i princip kommer fram.
Och speciellt igår fick jag fram massor. Bland annat så ska jag rensa bland en del av mina vänner som säger sig vara mediala. De är egentligen inte mediala utan säger vissa saker som ska låta bra i folks öron och jag själv har ju trott stenhårt på det som sagt.
Jag ska behålla mina drömmar för mig själv och jobba på dem i det tysta för att nå mina resultat.
Ja det var en riktig omgång så att säga.

Annars var det till att ta det lungt och vila efteråt men idag är det ny dag och jobbet kallar om ett par timmar.
Men innan dess ska jag meditera och äta frukost.

Ja ha det gott folkens

1 kommentar:

E-B sa...

Läser ditt inlägg och inser att jag vill också prova rosenmetoden...