tisdag 9 mars 2010

Härliga tisdag

är det idag.

Ja det är inte klokt att det redan är tisdag, imorron är det mitt i veckan och bara två dar kvar till helg.

På torsdag fyller Nelly 12.
Vi firar henne lite här hemma men nåt annat blir det inte.
Kusinerna kan inte komma och mamma får inte åka iväg till någon som har katt. Har svårläkta sår och katthår kan visst lätt krypa in i såren och ställa till oreda.
Och här hos oss finns det ju ett antal katter som hårar en hel del!
Sen blir det ju lite kalas hos Roy på lördag så nog blir det kalasande lite här och där.

Ikväll ska vi iväg och få lite info ang nya skolan som ska öppna till hösten.
Det är en friskola som till en början har elever från klass 4 till 8.
får se om det kan vara till nåt för Nelly då hon inte riktigt trivs i sin skola och inte har några speciella vänner att umgås med. Hela klassen är så splittrad så för Nellys del spelar det nog inte så stor roll om hon byter skola, men det får hon själv avgöra.

Nä nu får jag göra mig i ordning för att ta mig till jobbet.

Hoppas det händer nåt kul idag så jag får lite trevligt att skratta åt.

Inga kommentarer: