onsdag 3 mars 2010

Ännu en

fortsatt solig dag får vi visst njuta av idag, underbart.

Nu har lugnet lagt sig i Hanssonska hemmet.
Gubben är på jobb och ungarna är i skolan(förhoppningsvis) och snart ska jag åka till mitt lilla slit.
Men det är ännu en stund till så jag kan njuta av att vara hemma och bara bråka med mig själv.

Igår läste jag ut en helt fantastiskt under bok som jag gärna skulle läsa om igen. Patient 67 heter den.
Så nu är det till att gräva bland låneböckerna för att se vad jag ska läsa som nästa bok.
Jag har alltid läst mer eller mindre men just nu är jag inne i ett flow och skulle kunna läsa hela dagarna.
Det finns ju så mycket bra som jag aldrig har sett förut, konstigt att det kan bli så, när jag är lässugen så finns det massor av bra böcker och när jag inte är så sugen finns det inget kul som roar mig.

Hittade en örtbok på rean som jag ska försöka kolla lite på innan det är dags att anlägga min fina örtagård.
Ja vi får se om det blir någon men förhoppningarna är där i allafall.

Nu har jag inte tid med att sitta här för jag har massor att göra och stress är ju inte bra för mig.

Ha en toppen bra dag!

1 kommentar:

Tina sa...

Hej hopp vännen!!
Ja, jag har oxå perioder när jag skulle kunna ligga & läsa hela dagarna, men det va ett tag sen nu.. allt ändrade sig när jag fick börja jobba =)
Hur mår du? Familjen?
Varm kram Tina