lördag 20 mars 2010

En sista titt

har jag varit och gjort hos er som jag följer.

Blir alltid så inspirerad men orkar inte hålla kvar inspirationen värst länge, men det kanske blir bättre efterhand som preparaten som jag nu äter gör verkan.
Var hos Biopat Eva som jag kallar henne i torsdags och fick nu annat att äta.
Jag håller tummar och tår att jag ska få effekt.

I dag har vi varit och hämtat hem en ny familjemedlem. Lilla Bullen som han heter, en liten dvärg hamster som är Nellys.
Nelly fick en bur av syskonen när hon fyllde år och nu så bor där en liten krabat i den. Katterna har inte varit jätteintresserade ännu, de har nog inte kommit på att han bor hos ännu, han gör ju inte så värst mycket väsen av sig!!

Snart är det dags att stiga upp för att komma iväg på kvinnofrukosten med den stora flickan så jag får nog se till att komma i säng och sova nån timme innan dess.

Så nu går jag in i min kammare och hoppas på lite John Blund pulver och en go natts sömn.

1 kommentar:

Tina sa...

Hej vännen.
Ja, visst är hon duktig!!! Biopaten har funnits som en hjälpande hand vid min sida i många år nu. Hon har verkligen hjälpt mig. Hoppas du snart märker effekt!!!
Va kul med en ny liten familjemedlem =)
Ha en skön vecka fina du.
Kram Tina