torsdag 2 december 2010

Vad tiden rusar på

det är redan torsdag denna första vecka som jag jobbar igen efter min sjukskrivning.
Är helt otroligt att dagarna bara kan rusa på så som dom gör, kvällarna är värst för jag tror jag ska hinna så mycket men är så trött så det blir inte mycket gjort.

I tisdags var jag med på stick cafèt på Facebook, inspirerande och då fick jag lite gjort mellan mat och annat som ska skötas.
Kommer att delta på tisdag med och förhoppningsvis få något av alla mina projekt lite längre mot sitt slut.

På söndag ska vi till 25 års kalas och då ska ett par krokade grytlappar vara klara till födelsedagsbarnet.
Kanske inte så kul att få men det blir en liten korg med lite delikatesser med så nog ska där finnas något som passar damen ifråga.

På väg till kalaset åker vi inom Ikea och fyller på ljusförråden och tar en god fika.


raggsaockar till Nelly








prinsessvantar







några av mina stickprojekt i en hög




Jag ska äta lite frukost nu och kanske jag hinner några varv på grytlapparna innan det är dags att fara på jobb.

Inga kommentarer: