torsdag 16 december 2010

Fredag nä bara torsdag

men idag när jag steg upp kändes det som fredag.
Det liksom bubblade i hela kroppen och jag var så otroligt glad, nästan så det är vårkänslor på G.
Skall snart rusa in och fixa min "make" sen far jag till jobbet, har varit hemma i tre dagar och nu känner jag att jag har lite arbetslust, hur länge den nu varar.

Igår fick jag stickat klart Ofelias Pippi tröja så ikväll skall jag fästa trådar och sen blir det montering.
Det har tagit lite tid att få den klar men så är det med mig, alltid sån otrolig tidsoptimist.

på lördag ska vi scrappa, ska bli kul och så hoppas jag få gjort några julkort som jag kan skicka iväg, har inte hunnit innan så det är sådär lagom spännande, vi ska ha ett litet knytis med och jag ska ta med mjuk pepparkaka, ska nog se om jag hinner göra den ikväll så jag slipper stressa med det.

Nu får jag sätta fart här och ni får ha det så bra idag på denna fredagstorsdag!

Inga kommentarer: