lördag 18 december 2010

Lördagkväller

har det blivit här hos oss.
Middan står på spisen och puttrat och jag har bara slappat sen vi kom hem från pysslet, har till och med hunnit packa upp alla mina saker.
Hoppas att jag har lite lust att tillverka några julkort i morron annars får det bli köpekort som får inhandlas.


askarna jag dekorerade idag





tre till som jag fick klart idag, är nöjd med resultatet från våran pyssleträff




så nu har vi uppehåll till den 22 januari.
Känns som en evighet dit men med jul och nyår så går tiden nog rätt snabbt till vi är där.
Jag kan ju pysslar lite här hemma med när lusten sätter i.

Nu ska jag läsa runt lite på mina favvobloggar en stund så ni får ha en trevlig lördagkväll

1 kommentar:

Anonym sa...

God jul! Hoppas du får en både trevlig o skön helg.
E-B