söndag 5 december 2010

Söndag igen

och jag har lite egen tid, enda fördelen med att vakna tidigt är att jag får rå om mig själv på mornarna.

Igår var jag i full gång i handarbetsverkstan.
Först ut blev ett par krokade grytlappar klara. De ska med på kalaset idag som present till min brors dotter så det var tur att jag fick dem klara!
Sen fick jag Nellys ragga klar och skaftet på nr två.
Hon vill helst ha dem imorgon så jag ska snart sätta mig och sticka hälen.
Vi ska till Skåne på kalas så det gäller att vara effektiv de få timmar jag har nu innan vi åker.

det allra tråkigaste är gjort!!





en hög av lapparna





äntligen klara!



Så ni får ha en underbar andra advent säger jag som inte hittat min adventsstake ännu, får nog leta lite innan jag stickar, måste ju vara någonstans i röran

Inga kommentarer: