fredag 31 december 2010

Nyårsafton

har det blivit idag, helt sjukt vad tiden trotts allt har gått fort detta året.
Det har hänt en hel del nu när jag sitter här och summerar det men när jag har varit mitt i det tycker jag att mitt liv har stått still?!
Väldigt konstigt att jag kan uppleva det på två så olika sätt.

Ja det är bara att spotta i nävarna och göra nästa år mer innehållsrikt och mer Ankie styrt så jag kommer framåt mot det jag vill ha och kämpar för.

Om några timmar kommer trollen hit och förgyller våran dag och kväll, just nu är jag inte ett dugg redo men det kommer jag att vara när jag gått min morronrunda.
Konstigt nog har jag två liv, ett före Didde rundan och ett efter då jag är mer vaken och redo för utmaningar.
Före Didderundan är jag en slappemänniska som helst bara vill lufsa runt i pyjamas och dricka mitt te och bara må.

Nu hör jag att Lasse är vaken så han ska få bli mer på rundan, det kommer att göra honom gott att komma ut och få lite frisk luft.

Önskar alla ett riktigt Gott Nytt År

1 kommentar:

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR TILL DIG OXÅ ANKIE!! ser framemot ett häärligt pysselår. kram annelie