lördag 1 januari 2011

Massor av ettor 1/1-11

Idag är det nytt år och tänk på alla möjligheter som ligger framför oss.
Det låter ju onekligen lite krasst att säga det blir till vad du gör det, och det vet jag att det stämmer. Men ja precis men hur lätt ät det inte att fastna i gamla invanda mönster och tankar som vi omger oss med.
För att jag inte ska fastna i något dåligt nyårslöfte så gav jag inget mer än att jag önskar mig ett Gott Nytt År och med det önskar jag mig ett Gott År.
Jag ska göra vad jag kan för att uppfylla det.

Ikväll ska jag och Nelly på Thai fest, det ska bli både kul och gott, jag gillar stark mat och det Pin hittills har lagat går inte av för hackor.

kanske detta bjuds på festen ikväll?



Igår blev jag klar med mina raggisar så om en liten stund ska jag göra ett par till Mihailo, hoppas de går snabbt att sticka så jag sen får börja på nåt kul som kanske en sjal ruta eller en giraff till bebisen som kommer i vår.

Nu är min grönsakssoppa klar så vi får äta lite innan jag stickar.

Ha en underbart fin Nyårsdag och njut av solen och ledigheten

Inga kommentarer: