tisdag 4 januari 2011

Förväntansfull

ja precis så känner jag mig just nu, vet inte varför och det spelar ju egentligen inte så stor roll varför jag känner det utan det är bara en så skön känsla.

Idag har det kommit några cm snö och det är så fint ute, döljer lite av den smutsiga snön som var innan och det gillar jag.

Idag ska Jenny (hunden) åka med mig till veterinären.
Hon har såna problem med sina tassar så vi ska se om det går att göra något åt dem och att hon luktar apa ur munnen.
Jenny är 13 år så det finns kanske inte så mycket att göra för henne, får se vad domen blir när vi kommer dit.

Annars är det väl inte så mycket som händer idag, jobba och sen ikväll blir det nog bada katt och sitta vid stickcafét som fina Lisa har ordnat på Facebook.

Nog har jag att sticka alltid men att ta mig tid att sitta ner är inte så lätt, finns ju annat som måste göras mellan varven.

Nu ska jag ordna mig och Jenny så vi snart kan åka, ni får ha en toppendag.

Inga kommentarer: