måndag 3 januari 2011

första veckan

har vi nu börjat på och den lär rusa iväg.
Är ju en fri dag nästan mitt i och det är rätt skönt med fyra dagars jobbevecka.

Jag var och gymmade innan jobbet idag och det går bättre och bättre, vissa maskiner har jag fått ökat på med vikter för att det ska ge motstånd, kul när jag märker resultat.

Ikväll har jag haft lite djurvård eller vad jag nu ska kalla det för.
Klippt klorna på sju katter och en hund.
Sen vart jag riktigt elak för Åsa fick bada och det var hon sådär glad för, men fin i pälsen blev hon allt.
Om orken och lusten ska Wille få bada i morron för han ser med lite bedrövlig ut i pälsen.
Vet inte om det är nåt fel på maten den sista tiden för jag tycker att de flesta av kissarna är feta i pälsen och behöver sig ett bad.

Nu är det dags för kvälls runda sen blir det att läsa i Caroline af Ugglas bok, den är bara så underbar och självutlämnande.

Inga kommentarer: