söndag 2 januari 2011

Så här en söndagsmorgon

när ingen annan är vaken sitter jag här och fillejumsar, smuttar på mitt te och bara mår bra.

Hade en trevlig kväll igår med jättegod thaimat, fanns både stark och mild men det jag gillade allra bäst var Tom Jom soppan om den nu heter så, smakar lite lakrits.
Fantastiskt god, måste försöka få recept på den.

Idag ska jag ner och köra en litet träningspass, ska bli skönt att röra lite på mig så här efter all mat jag har "vräkt" i mig. ja inte vräkt precis men det känns som om vi har ätit hela tiden!
Det känns som att dessa två träningspass har satt igång någon form av måbraefterhistoria så jag verkligen känner ett sug att köra igång.

Annars ska jag bara läsa och mysa idag, ägna mig åt Didde och hans roliga upptåg. Kanske jag idag kan få med mig kameran och fota honom lite så ni får se skillnaden från när han kom och tills idag för han har verkligen utvecklats och blivit stor pojke med muskler på rätta stället och även huvudet har blivit bredare.

Så nu är det färdigsvamlat här för idag för nu blir det morgonrunda med världens bästa Didde

Ha en skön söndag

Inga kommentarer: