torsdag 27 januari 2011

Tagit steget

har jag gjort nu och därmed börjat läsa en bok av Sanna Edhin,



Jag har inte kommit många sidor in i boken förrän övningarna börjat och det tar nog sin lilla tid att befästa dem.
Men som sagt Rom bygdes inte på en dag och inte jag heller.

Jag är helt övertygad om att vi själva kan förändra allt i våra liv det gäller bara att hitta verktygen och det kan vara nog så svårt. Är man som jag och behöver någon som pekar med hela handen så är jobbet ibland tröstlöst, men inte hopplöst trotts allt.

Idag fyller gubben 50 men han vill inte bli grattad och jag lyssnar på honom och vad han vill, i alla fall idag.

Men det blir fest en annan dag och det vet han inte om.
Tadadadadadadadadada

Nä nu ska jag försöka mig på att manifestera mer från boken Sluta kämpa börja leva

Inga kommentarer: