lördag 8 januari 2011

vilken underbar dag

Linda och jag har haft idag.

Jag hann kolla på en match Mihailo var med och spelade på cupen, sen åkte jag och Linda till Eks lilla bod i Hjälshammar.
Fick köpt lite mer garn som om jag inte har så det räcker sen innan!

Sen gick resan vidare till Bor, visste inte ett dugg vart vi skulle och Linda hade inte heller helt koll men till slut stannade bilen utan för ett stationshus anor äldre. Hmm funderade jag vad i hela friden ska vi göra här?

Men in kommer vi till ett helt underbart ställe i vitaste vitt och massor av pinaler som hemskt gärna skulle vilja bo hos lilla mig.

Men lite småhungriga så började vi fika, helt sjukt billigt en fralle macka med salami och brie ost 15 kr.
Ja inte fattar jag hur de överlever med så billig fika och dessutom var det enormt gott.

Men ialla fall så fick jag köpt på mig ett zink fat som jag just nu har invigt med tre fina ljus, en liten zink balja som jag ännu inte funnit något att ha i men det kommer nog, och en fin prinsesskopp från Unik. Jag kommer att göra fler besök i denna underbara miljö.

www.stationshuset.se

nu ska jag sticka vidare på grabbens socka så ni får ha en underbar lördagkväll

2 kommentarer:

Anonym sa...

du har så bra utflyktsförslag, brukar notera dem för den dag det är dags för en runda! slog upp Stationshuset, hamnade i Saltsjöbaden. men hittade rätt här: http://www.stationshusetibor.se/
E-B

Ankie sa...

Åh tusen tack för att du är observant, rekommenderar verkligen ett besök i Bor.

Ankie