torsdag 30 december 2010

Fallit för frestelsen

har jag gjort idag, var inom garnaffären och givetvis kom jag ut med nytt garn i en härlig blå nyans till ett par raggisar till Mihailo.
Nu måste jag nog hejda mig med mina garner för jag hinner inte göra klart alla mina projekt annars som min lilla söta Linda så snällt påpekar för mig lite då och då.
Från och med nästa vecka så ska det va stickcafé två gånger i veckan på Facebook. Så jag har en liten ärlig chans att få lite gjort!

Idag var jag på mitt andra träningspass och det känns bra så här långt, nu har de stängt till måndag annars hade jag tänkt ta en tur på lördag för att riktigt komma igång, men måndag blir bra.

I morgon kommer mina två busar hit för att fira nyår, ska bli så kul. Har handlat hem lite gott att äta och dricka så de ska nog trivas här hos oss.

nu är det läggtime så ni får ha det så gött så hörs vi

Inga kommentarer: