lördag 25 december 2010

Vad ska jag säga

redan Juldagen och jag fattar inte hur det kunde gå så snabbt, men roligt har jag haft och det är ju det viktiga.

Vi var hos Linda och Sebastian igår och firade jul. Tomten hade redan varit där och lämnat paketen så honom fick vi inte se röken av.
Hon hade gjort så god mat och jag blev så lagom mätt.
Ibland är det så svårt att äta den lilla mängd jag får plats med men igår lyckades jag verkligen.


Fick så fina paket så nog är jag glad alltid och det blev barnen med.

matdags






Idag far vi till stora staden Växjö för att titta på Bio, vi är lite oense vilken film vi ska se så det blir kanske katastrof alltihop!
Det är starka viljor i Hanssonskans hus vill jag lova.

Det är nu två månader sen jag blev opererad och det går över förväntan, hittills har jag gått ner 16 kilo.
Det är nästan vad lilla Ofelia väger, helt otroligt en liten människas vikt har jag blivit av med.
Mina kläder börjar hänga på mig och jag måste införskaffa nya byxor.
Tappar de paren jag har men som tur är så har vi mellandagsrean imorron så då ska jag shoppa lite nya kläder.

Inga kommentarer: