tisdag 15 juni 2010

Underbart

varm och härlig kväll har vi haft.

Var en snabb tur inom Broleusfamiljen för att lämna matchtröjan som ska ha ännu mer reklam på sig.
Trevliga människor det där att stå och småprata med.

Katterna som jag försökte hitta hem till har nu flyttat till ny familj utan min hjälp.
Men skönt att de fick fortsätta leva och bli någon annans familjemedlemar.
Hade tänkt ta in dem själv men Lasse var inte så positiv, men nu har det löst sig.

Nu doftar det ljuvligt av rabarberpaj och blåbärspaj som Lasse har gjort ikväll.

Så nu landar jag i gottebordet med min bok och bara fortsätter njuta av kvällen.

1 kommentar:

Tina sa...

Hej vännen!
Å, vilken tur att det löste sig med tisarna!!
Hur mår du annars?? jag tänker mycket på dig.. om du vet..allt =))
Hoppas vi ses snart så vi kan prata lite.
Nu ska jag sova!
Varm kram Tina