söndag 20 juni 2010

Snart är helgen slut

och jag likaså, har jobbathela helgen.
Men nu är ledig i två dagar. Jag och Linda ska till Glimåkra folkhögskola på scrapp. Blivit erbjudna eller inbjudna från Vuxenskolan eftersom vi har varit lite cirkelledare i en scrapgrupp.
Ska bli så himla kul, att bara få tänka på sig själv och få sitta ner och njuta av en måltid som någon annan tillagat.
Får hoppas på många roliga möten bland de andra deltagarna och utbyten av erfarenheter.

Får väl snart packa väskan, är så jädrans svårt att veta vad jag ska ha med mig, vill ju ta med allt men det kan jag ju inte göra.
Ska i alla fall inte glömma lite vin som vi kan mysa med på kvällen när vi sitter i stugan och myser.

Är så himla godissugen men har inget godis hemma, och inte är det lönt att åka ner för att köpa godis. Lasse får ta det på hemvägen när han nu kommer!!

Har lånat Nellys bärbara dator och det är ett aber att skriva på den, helt plötsligt har den bytt stycke och jag skirver någon helt annanstans än det var tänkt.
Tacka vill jag veta ett riktigt tangentbord som passar för mina gamla krumma fingrar.

Nä nu ska jag ta en liten mummelman och slänga mig raklång i soffan med tidningen Nära.

Ha det så skönt på söndagskvällen.

1 kommentar:

Tina sa...

Hej vännen!!
Men Åh..va glad jag blir för din skull! va skönt att få komma iväg lite!! Ha nu så underbart!!
Du frågade om kursen jag skulle gå.. det va en kurs i andlighet. Victoria & Jill skulle ha en kurs i spå i färger & få kontakt med andar mm.. men det blev tyvärr inställt, men nu funderar jag på att gå en kurs i Djurpratare =)
Det ser jag fram mot =))

Hur mår du annars?? Längesedan jag såg dig nu :/

Hoppas du mår bra 6 att du får det helt underbart nu!
Varm kram Tina