tisdag 15 juni 2010

Frukosten

blir visst sen idag, Lasse är och köper bröd.
Allt är slut i skåpen verkar det som men jag har ingen lust att storhandla just nu i alla fall.
Får se till kvällen om jag tar en tur då.

Snart dags att dra till jobbet, känns inte så jädrans motiverat så att säga.
Samma tragg vareviga dag och samma hästaflabb och snigelfart på jobbarkompisen.
Hur i hela världen kan man bara anställa en som inte får tummen ur??
Ja det är mycket man inte förstår och väl är väl det!!

Idag har vi sol och det är nog vad jag behöver i massor.
Lite kallare var det på morgonen att gå med hundarna mot gårdagen, men så gött det är att komma ut och röra runt på alla leder och få en genomkörare innan dagen börjar.
Träffade en underbart gosig pinscher eller hur det nu stavas.
Han är en pigg krabat och vill bara busa, tyvärr får han ingen respons av mina hundar, de har kommit över busstadiet om nu de har varit i det nån gång.

Mihailo är på fotbollskolan och lek/tränar en grupp barn på 8-10 år.
Han var första gången igår och tycker det var riktigt roligt.
Han ska vara där hela veckan mellan 9-11.30 sen har han sommarlov och kan bara njuta.

Nästa år får han se sig om efter ett sommarjobb och börja känna på verkligheten.

Nu kommer brödet hem så jag kan äta, ha det så bäst.

Inga kommentarer: