torsdag 3 juni 2010

Sommaren är här

jag kan knappt fatta att igår så bara var den här som den självklaraste sak i världen.

Helt underbart är det i alla fall.
Efter jobbet igår så landade jag ute med en ny påbörjad bok och en kanna the. Tänkte läsa en stund innan veterinären kom men det blev två underbara timmar.
Hade beställt tid för vaccinering av alla mina små misar och hundarna då.
Tyvärr var det tre katter som inte kunde få sina sprutor, klämburen blev kvar på mottagningen.
Så de kom billigt undan just igår men får sin spruta om ett par veckor.

Jag hade planerat att få en lika underbar kväll idag men kom då på att jag ska få slingor i håret och det lär ta sin tid.
Men förhoppningsvis stannar det fina vädret hos oss nu när det väl har kommit.

Dags att dra igång resten av familjen så vi kan äta lite.

1 kommentar:

E-B sa...

älskar att läsa din blogg! ofta när jag hälsat på här känns det som jag tankat; aha, det är ju så man ska/kan tänka, det finns alternativ...

klämbur?