torsdag 17 juni 2010

Torsdag

igen och snart slut på denna vecka.

snart dags att ta tag i beckers färgkarta och få till nått hyfs innan jag sticker på jobbet.
Fastnade i en blogg som en ung tjej har gjort om sin gastric bypas op, har så smått börjat förbereda mig på den med info och annat som kan vara bra att ta till sig.
Om det nu går som utlovat så ska jag bli opererad i september, men jag vet ju inte om man kan lita på dem.
Blev utslängd från kön en gång så mycket kan hända.
Men jag ser verkligen fram emot att bli smalare och få tillbaka orken.

Ikväll ska jag på möte genom jobbet.
Nya människor igen att träffa, är lite nervigt. Är inte helt bekväm då jag inte vet vad som väntas av mig. Men det kommer nog att bli bra när jag väl är där.
I vanliga fall har jag inga större problem att prata utan tvärtom.

Igår var jag och Nelly på Karl-Oskar skolan. Trevligt med diverse lekar som jag aldrig hade provat på.
Ett mycket bra sätt för eleverna att lära känna varandra lite smått. Nelly var lite tjurig då hennes klasskompis inte kom, hoppas bara inte hon hänger upp sig för mycket på henne. Annars brukar Nelly vara rätt självständig av sig.

Hon åkte till en kompis igår och ska vara där ett par dagar. Skönt för henne med lite omväxling från stadslivet och ut på landet bland kossor och annat oknytt.

Nä det här går verkligen inte, måste sätta fart nu så Claes inte blir sur ifall jag kommer för sent.

Ses snart

Inga kommentarer: