söndag 27 juni 2010

Midsommarn

är över och det känns ju bra, är ingen helg vi firar. Tycker att den har blivit uppförstorad som en legal supardag hos många vuxna.

Hela veckan gick så himla snabbt efter vi hade varit på kursen i måndags och tisdags.
Förresten en helt underbar kurs och nästa år ska jag gå alla fyra dagarna.
Inte en chans att jag bara stannar i två dagar.

Vi fick lärt oss massor som jag har tagit med mig i bagaget och tänkte prova och lära mig här hemma under helgerna.
Alltid kul med nya kunskaper.

Det är tyst i huset ännu så jag funderar på att smyga ner i sängen igen och läsa en så himla bra bok som jag måste lämna tillbaka till bibblan i morgon.
Idag blir det lite städning sen till Bräkentorp för att bara mysa och ta det lugnt.

1 kommentar:

Tina sa...

Hej vännen.
Å, va va det för kurs du varit på??
Ja, nu är helgen över.. bara två veckor kvar sen har jag tre veckor semester =))
Hur mår du annars?
Kram Tina