måndag 21 juni 2010

Tralla la

snart ska jag packa och äta lite frukost.
Är bara så inspirerad och glad för att vi ska åka iväg här med nåt av det roligaste jag vet.
Scrappa!

Som vanligt är jag ju en tidsoptimist vilket brukar göra mina anhöriga smått vansinniga.
Men idag ska jag allt överraska Linda med att hålla tiden.
Men ett litet inlägg tänkte jag hinna i alla fall.
Får duscha lite snabbare eller vad jag nu kan dra in tid på istället.

Nelly kom hem en vända igårkväll, hon har varit ute hos kompisar på landet och ska dit ut idag igen.
Kom hem enbart för att umgås lite med lilla mamma. Men jag hann inte se henne värst mycket, hon sorterade in sina nya kläder hon fick med hem.
Det finns en tonårsdotter i det huset och det brukar generera i lite kläder till Nelly.
Jag gillar återvinning och hoppas snart att jag själv kan vara med i klädåtervinningen igen.
Inte så värst länge till jag ska magoperera mig.
Börjar så smått längta tills dess och se fördelarna med att gå ner runt 35-40 kg.
Även om jag då inte kommer att bli pinnasmal så är det en klar förbättring mot hur jag ser ut nu.

Men oj nu får jag allt sätta fart på påkarna här hemma, ni får ha det gött

Inga kommentarer: