lördag 19 juni 2010

En lat

morgon blev det idag.

Orkade inte gå med hundarna så vi åkte till våran lilla plats och släppte dem. Härligt att se deras rundor och rus när de får fritt spelrum.
Bara fågelsång och björkarnas susande som hördes.
På hemvägen blev det en tur inom roddys och lite goda frukost frallor.
Så nu är magen mätt, jag har hunnit göra djuren och fick lite tid över innan jag ska till jobbet.

Tänkte sätta mig där ute i solen som försvann bakom ett moln ta mig en sista kopp te och läsa lite innan jag måste fara.
Så typiskt men ok det går att sitta ute fast solen inte visar sig, men det känns lite som om jag måste "passa på" då jag ska jobba större delen av helgen.

Men snart är det semester och det kommer att bli underbart.

1 kommentar:

E-B sa...

Att släppa hundarna fria och se dem sätta iväg är för mig sann livsglädje!