söndag 14 november 2010

Rastlös

är jag nu och ska snart snöra på mig skor och ta en snabb runda med det lilla monstret.

Han är alltid pigg på att gå ut och lufta sig och just ikväll passar det mig perfekt.
Det regnar inte heller och det är tur för i morse bet han hål på min ficka i regnjackan, luktade visst gott med godis där.

Har varit en tur hos Linda och allt stod bra till med dem. Ofelia hade lite feber men inte så farligt utan hon höll låda rätt bra ändå.

Känner panik för nu är det bara två veckor kvar sen är min sjukskrivning slut och allt jag skulle hunnit har det inte blivit nåt med, hur kan alla andra vara så effektiva men själv får jag aldrig nåt ur händerna?
Ja,ja Pippi tröjan måste jag bara få klart och snart är det dags att koka julgodis och allt det andra man ska ha.

Men trösten är att det blir ju jul ändå och det är tur vi inte kan ändra på det.

Nä nu måste jag gå ut ha en underbart skön söndagskväll ni andra.

Inga kommentarer: