onsdag 10 november 2010

Lite off

är jag just nu, känns så i hela kroppen, vill bara göra något annat men vad?

Jag har ju fått massor av energier i det sista men vet inte riktigt var jag ska göra av den! Det känns så trist här hemma, behöver förändra för att jag ska trivas men vet inte riktigt i vilken ände.
Jag får nog ta mej en riktig funderare på det och göra slag i saken som man brukar säga.

Jag har hittat mina favvoblommor i siden på M&M här i hålan, vita rosor.
Ska inhandla ett par när lönen kommer och så ska jag önska mig några i julklapp.
För de var det vackraste jag sett på länge.

Idag kommer Linda och barnen hem en runda så då blir det liv i luckan igen.
Har inte planerat nåt speciellt idag så det passar att de kommer, ska hinna ta ett varmt bad och göra djuren innan de dyker upp.
Fortsätta läsa i den spännande boken som snart ska lämnas tillbaka till bibblan, hatar 14 dagars lån. Blir sån press på att läsa och jag har massor av böcker hemma nu som jag bara har 14 dagar på mig att läsa.

Ni får ha det gott

Inga kommentarer: