fredag 26 november 2010

Fredag

och snart är det första advent, kom på ikväll när jag kollat runt lite på bloggar att jag har glömt ta fram mina adventsljusstakar.
Så imorgon kommer jag att leta fram dem så de med är på plats när de ska tändas på söndag.

I kväll har Lasse och jag åkt runt som galningar och handlat hem till helgens bakning.
Ska bli skönt att få den biten med avklarad.
Det låter som ett måste att baka, men så är det verkligen inte, men jag vill ha det mesta gjort nu så kan jag njuta och bara göra det jag vill sen.

Vet att jag glömmer hälften så står jag den sista helgen och har panik över sillinläggningar och annat som bara måste göras, men det är ju jag som sätter ribban så varför inte sätta den lite lägre??

Det blir trotts allt jul ändå och tur är det att vi inte kan påverka det.

Nu ska här stickas lite så ni får ha en fortsatt fin kväll

Inga kommentarer: