tisdag 16 november 2010

Kass fotograf

kan jag lugnt säga att jag är, men övar varje dag och speciellt sen jag har sån fin fotomodell.

I eftermiddag fick jag ett ryck och åkte på stickcafèt som Vuxenskolan ordnar en gång i veckan.
Trevliga tanter var där och lite snackat men massor stickat blev det allt.
2½ timmar satt jag pall och stickade på Pippitröjan och jag kan inte se att det växer något alls, så om den blir klar till jul är ett rent under.

Är sugen på att börja på lite nya saker men måste hejda mig lite, är ju en del stick lik i min lilla koffert för att inte säga lite här och var i huset.

Igår fick jag lite hjälp med att sticka eller var det kanske riva upp Didde skulle göra.
Han kom i alla fall med Pippi tröjan i munnen och var både stolt och glad att han hade egen leksak!



Didde på middagsrundan



Idag när vi var ute på långrundan träffade vi på grannen och deras lilla Frasse, en ursöt Jack Russel som bara älskar andra hundar!
Tyvärr fick jag inte fångat de båda på bild samtidigt men nån gång ska jag nog lyckas.




Kan ligga fint fast inte så ofta

1 kommentar:

Linda sa...

Haha det blir kanske en använd tröja som kommer.
Eller får du göra en till didde oxå.