söndag 21 november 2010

Härliga söndag

Har det varit idag.
Jag har hunnit ta hand om mig själv i massor, vilat,läst.stickat, kollat bloggar och färgat håret på minstingen.
Jag kan inte annat än vara nöjd.

Bakstycket på Ofelias Pippitröja är klart nu och jag har kommit en god väg på framstycket, känns så skönt.
Var ju lite orolig ett tag att jag inte ska hinna men nu vet jag att jag kommer hinna göra det och lite annat.

Igår var vi på scrappen och här kommer två fina bilder som lyser av skaparglädje och kreativitet.

Linda







Anneli och Berit pular över sina alster



Jag har inte nämnt Didde så mycket den sista tiden, men det går fortsatt bra och han vet inte hur väl han vill oss med sina pussar.
Idag gjorde jag i ordning ett stort fruktfat att ha på bordet i tv rummet, där norpade han en apelsin men den var tydligen inte så god så den låg kvar på golvet såg helt orörd ut.
Ska bli kul att se imorgonbitti ifall fatet är tömt eller han fick avsmak på apelsinen?

Nu ska jag fortsätta sticka i sällskap med tv:n

I morgon är det dags att väga sig igen, ska bli spännande att se ifall det hänt något på vågen denna vecka med, får verkligen hoppas det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga bilder från pysseldagen.... kram annelie