tisdag 3 februari 2009

Urlakad

som en disktrasa känner jag mig.
Är inte sjuk eller något sånt, bara så jädrans trött i kroppen.
Har varit hela förra veckan.
Men en får försöka göra lite ändå.

I lördags var vi och pysslade lite. Vi blev inte så många då magsjukan härjade.
Men vi som var där hade kul i alla fall.
Jag fick lära mig att göra påsar och det var ju inte alls så svårt som jag trodde det skulle vara.
Fick även gjort beställningskorten så nu återstår det att se om T gillar dem.
Ska ta med dem imorron då vi träffas.
Har inte hunnit fota dem ännu men ska försöka göra det ikväll.

Läste ut en super duper bra bok som berörde mig jättemycket.
Dels växte jag upp under samma tid som boken handlar om och sedan allt kämpande och slit boken handlar om.
Mig äger ingen av Åsa Linderborg.
Så vill du ha en bok att sträckläsa få tag i denna.

Tjopsan

1 kommentar:

Tina sa...

Hej Ankie!! Jag förstår hur du menar att du känner dig. Gör det oxå ibland.Särskilt när jag träffat människor som dranerar mig på energi... gjort det idag. :-(
Men så kan det va ibland.
Jag är spänd över att få se korten. De blir säkert jätte fina. Vad kostar de, så jag har pengar med imorron!
Tack snälla för din hjälp & jag blev glad över att du skrivit i din blog, har som sagt saknat dig!!
Ses imorron. Jag jobbar till 18, men jag skyndar mig, så ni slipper vänta för länge på mig.

STOR KRRAAAM från Tina