lördag 28 februari 2009

Tralla lala

om några timmar ska jag pyssla med ett glatt tjejgäng.
Det ska bli så kul, har några kort jag ska se om jag får till.
Fick hem mina rea paket från Skapargjädjen och där var många fina papper.
Ska bli så kul att få sätta saxen i dem och göra lite fina kort.

I kväll ska barnbarnen vara här medans deras föräldrar är på en fest och roar sig.
Det är länge sedan vi umgicks ordentligt så det ser jag fram emot.
Tror även att Lasse tycker det blir skoj när de kommer.

Nu piper jycken att han vill ut och kissa så jag får väl ta en kvällsrunda med dem.
Sen får det bli sängen så jag är riktigt utvilade tills imorgon.

1 kommentar:

Tina sa...

Va mysigt det låter med barnbarnen på besök & pyssel dag med glatt tjejgäng!!! Idag kommer dopkortet & pensionär kortet, du gjort åt mig att överlämnas till nya ägarna :-)
Det va jätte mysigt på Peking igår. Vi va runt 100 pers. Alltså fullsatt. Vi fick 4 små rätter & efterrätt m kaffe. Jätte gott. Träffade en gammal klasskompis jag inte sett på säkert 15 år, så det va en lyckad kväll.
Hoppas vi ses snart!!!
Kram Tina