onsdag 4 februari 2009

En liten

påse som jag gjorde i lördags på pysselträffen.
Ska överlämna den idag.
Tänkte först att det skulle vara en alla hjärtans dag present men det är ju nästa vecka, men då träffas vi inte.
Det luktar attan här hemma. Eldade salvia innan jag mediterade och nu stinker det i hela huset.
Hade nog igång duskan lite för länge.
Får hoppas att lukten försvinner innan Lasse kommer hem, han är så känslig mot dofter.
Annars har jag en karl med skallebank hela kvällen.
Men å andra sidan så är jag inte hemma ikväll så jag blir inte så hårt drabbad.
Nu får jag rusa, ska iväg på en träff men vet inte riktigt vad den handlar om.
Blir spännande, ska vara där i två timmar så något borde det ge mig i min utveckling framåt mot nya mål.
Tjipp

1 kommentar:

Tina sa...

Hej Ankie!! Tack snälla du för ikväll! Du är en så härlig kvinna.Glöm aldrig det!!Du hjälper & ger mig såååå mycket!!
Tack snälla för de underbart fina korten du gjorde till mig. Är jätte nöjd med dem! Vilken talang du har!!!!!
Din påse du gjort va bara så jäkla fin oxå!!! Skit duktig är du!!

Må gott nu och gå framåt min vän!!!
Kram Tina