onsdag 11 februari 2009

Att jag kan bli

så utslagen av en förkylning är helt ofattbart.
Har legat nu i två dagar framför tv:n och bara ojat mig och sovit.
Okej då jag har läst en bok oxå.
För en gångs skull blev det en helt vanlig bok så att säga.
Inte någon bok om personlig utveckling.

Men inatt kommer jag att börja läsa Kund hos Kosmos.
Känner att det är dags att ta tag i den. Jag har haft den liggandes ett tag för att mogna.
Jag hoppas ju hitta mitt sätt att be så ska jag få.

På lördag ska Nelly ha barnkalas ihop med sin klasskompis.
De ska vara på Äventyrsbadet.
Jag har ordnat med godis och lite chokladbollar. Tror att jag skulle ha med lite annan fika med men vet inte riktigt vad.
Får se vad jag kan ordna ihop. Jag jobbar på lördag så det får var något som Lasse kan sno ihop.

Nu får det bli en sista kisserunda för hundarna och så tar jag kvällen.

1 kommentar:

Tina sa...

Hej! Jag hoppas du snart blir pigg igen. Helt rätt att vila och ta det lugnt. Jag själv är rätt trött, och varit lite snorig och rivig i halsen. Kan inte bli sjuk nu. Ska ju jobba Fre & Lörd, denna vecka & Månd-Lördag nästa vecka när chefen ska på semester.

Krya på dig vännen!!
Kram Tina