onsdag 11 februari 2009

I morgon

ska jag jobba igen.

Lite av förkylningen är kvar ännu men inte värre än att jag kan prova att jobba.
Har varit upp lite mer idag än de andra dagarna i veckan.
Orkade faktiskt sitta uppe en stund och vara lite sosial med L när hon avängde förbi innan hon for till jobbet.

Jag missade Nellys bowling idag, nästa vecka är det ingen för då är det sportlov.
Men veckan därpå ska jag ner och kolla hur det går för lilltjejen.


Här är vår stora buse när vi var ute och vinterfiskade i januari.

Han trivdes som fisken i vattnet att kunna vara lös det mesta av tiden.

Sno en och annan korv från barnbarnen och grillen.

Trots han är stor och lite ohyfsad så älskar jag denna goa kille.

Hans mentalitet är helt otrolig.

Skäller vi på honom rister han lite på sig och kör vidare med sitt race, vilar inte ledsamheter hos honom.

Här är vår lilla princessa som är så frusen och lite fin i kanten av sig.
Det är egentligen M;s hund, han fick henne när han fyllde sju år.
Men det vet väl alla hur det är med barn och djur. De tröttnar fort så det har blivit min lilla kompis, sover under täcket på nätterna i soffan på kvällarna ifall matte skulle frysa.
Visst är hon söt lilla gumman









1 kommentar:

Tina sa...

Tack Ankie!! Va snäll du är!
Skönt att du är piggare nu & att det gick bra att jobba!!
Ååå, vilka söta hundar! Så jäkla söta så man bara vill gosa med dem!!

Ska testa det med teet nästa gång mina blåsor pluppar upp. Välkomnar alla tips :-)

Har fortfarande jävligt ont i min rygg..men legat på spikmattan i omgångar idag, hoppas det blir bättre till imorron!!!

Hur går det med din meditation & det vi pratade sist om?
Tänker på dig!
Stor Kraaam Tina