söndag 15 februari 2009

Idag är det min dag

ska iväg och pyssla med min stora flicka och mitt barnbarn.
Nelly är så sjuk så hon kan inte följa med idag och det är ju inte så kul. Hon är så duktig med sina alster, vi ska iväg och pyssla igen om 14 dagar så då får hon följa med istället.


Snacka om kallt i morse när vi var ute med hundarna. Lasses skägg och mustach var rimmfrostiga. Det ser så kul ut.
Inte precis då jag vill ha en puss så att säga.

Just nu lyser solen från en molnfri himmel och egentligen skulle jag väl varit ute och tagit vara på ljuset, men ibland får det viktiga ljuset stryka på foten för pysslandets skull.

Nu har Lasse frukosten klar så jag får äta lite innan jag sticker

3 kommentarer:

Tina sa...

Hej Ankie!! Hoppas du får en härlig pysseldag idag. Va kul det låter att sticka iväg så och bara pyssla & umgås!!
Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att göra fler kort till lilla mig? Jag skulle vilja ha ett bröllopskort (ingen panik, giftemålet är ej förns i Agusti) & Ett kort som står i kärlekens tecken. Tänkte ge det till mina föräldrar!!
Vore jätte snällt om du skulle vilja det!!!Sen kanske jag best några till, men jag börjar med dessa!!
Kram Tina

Tina sa...

Hej igen!! Hoppas du mår bra. Du får fria händer med mina kort. Jag har köpt tre stycken av dem du ställt i Blå huset!!Gud va fina kort du gör!!!
Det till bröllopet får gärna va stilrent & gärna lite spets eller nått.
Vill gärna ha med ett Tack i kortet till mina föräldrar.
Men gör som du vill... du kan detta!!!!!!
Kram Tina

Tina sa...

Hej IGEN!!! Jag glömde en sak. Jag såg att du gjort ett fint kort med en gammal kvinna... skulle du kunna göra ett sånt kort med en gammal man? Nått som har PENSION-tema. Jag skulle gärna vilja ha ett sånt isåfall. Gärna innan nästa Torsdag OM du har möjlighet.
Dina kort kommer att slå stort... är jag säker på. Bra ide att ha dem på BlåHuset!!!
Du får säga till om du inte vill, kan, hinner eller orkar!!!!
Stor KRAM Tina