torsdag 5 februari 2009

Oj då

ännu en dag till ända.
Fick stanna hemma från jobbet idag, var så yr att jag inte vågade sätta mig i bilen och köra dit.
Har gått fram och tillbaka med yrseln under dagen.
Just nu är den ok men ska försöka komma i bingen snart.
Det var kanske meditationen som satte igång en massa utrensning som har fortsatt idag?!

Grabben klarade körkortet i veckan och vi är så stolta över honom.
Blir spännande när jag får åka med honom men det dröjer nog ett tag då vi bor en bit från varandra.
Grattis Grattis

Fick hem ängelstämplarna så jag ska sitta och stämpla upp dem i helgen. Ser verkligen fram emot att göra lite gulliga ängelkort med dem.
Resultat kommer senare här i form av bildbevis.


Älgkortet som också blev klart i lördags. Är så stolt över gräset som jag ritade på Cardstock papper och klippte till.
Är lite taggade nu att ge mig på fler egenritade saker. Men det får inte bli allt för avancerat.


Dopkortet jag gjorde och blev riktigt nöjd med.
Ja så har det blivit dags att studera insidan av ögonlocken och det ska bli riktigt gott.
Höres alla goa vänner

2 kommentarer:

Tina sa...

Hej Ankie!! Hoppas du mår bättre nu. Jag hoppas det! Va glad jag blev att du lagt ut korten. Jag är så jätte nöjd med dem & jag hoppas att du drar igång med nån form av försäljning av dem..tror att det kan bli en succe!!!Va skönt att din son fixat körkortet!Hälsa och gratta från mig :-D

Må gott nu & glöm INTE att det finns enbart 1 Ankie, vårda henne ömt!!!Ett litet or på vägen;
LYSSNA TILL KROPPENS SIGNALER!
SÄTT DIG NER EN STUND TILLS BRÅDSKAN GÅTT ÖVER! :-)
Kram Tina.

Tina sa...

Hej igen Ankie!! Bara jag som ville kolla hur du mår nu? Hoppas du känner dig piggare.
Tänker på dig.
Kram Tina

Ps. Hoppas vi ses snart. Ds