lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtans dag

är det idag.
Jag har både fått och gett lite smågåvor.
Annars firar vi inte på något speciellt vis.

Jag har jobbat idag, vi hade bordsbokning och det var full rulle.
Min jobbarkopmpis fick servera och jag fixade maten. Är fortfarande inte helt ok efter min förkylning så då vill jag inte springa runt hos folk och snora.

Efter jobbet var det direkt till badet och hålla badkalas.
Det skulle varit 9 barn men 3 stycken orkade inte ringa och ge återbud.
Är så dålig stil, men de som var där hade kul i alla fall.
Mina barnbarn fick också glädjen att vara med på ett hörn.
De älskar att bada så det var ju bra att de kunde va med idag.

Nelly är dålig här nu, hon hade feber igår men var hyfsat ok idag. Men nu har febern kommit tillbaka. Inte så kul nu när det är sportlov.

Nu ska jag kolla runt lite på olika bloggar.

Ha det gottitt

Inga kommentarer: