söndag 1 mars 2009

vad tiden flyger

iväg när jag sitter vid datorn.
Skulle bara kolla en liten sak inna jag plockar fram mina pysselsaker men plötsligt har en timme gått.

Igår tillverkades det kort för glatta livet bland sju st tjejer.
Själv var jag lite lat och fick bara fem kort klara.
Tappade inspirationen då jag fick stressa för att komma i tid.
Men ska försöka göra några kort idag som kompensation. Får se hur det går.

Barnbarnen är här idag och det är lite pyssel att ha småfolk i huset igen.
Mattider som ska passas och uppmärksamhet till de små som vi inte är vana vid.
Men det är inte så ofta de sover över så vi överlever nog denna dagen med.

Nu vill lilla Ofelia leka frissa och då får mormor ställa upp. Morfar är för håröm så där kammar hon noll.

1 kommentar:

Tina sa...

Hej !! Tack för dina fina & tröstande ord på min blogg!! De värmde så mycket ska du veta!!!TACK!!!!
Hur gick det hos mini frissan? :-)
Va härligt med lite småfolk i huset igen va?
Va rädd om dig.. hoppas vi ses snart!
Kram Tina