torsdag 5 mars 2009

Ängelkort i blått

blev det med skapat för ett tag sedan när jag och Linda satt och donade.



På lördag åker vi till Scrapmässan i Göteborg. Jag har aldrig varit där så det blir nog en upplevelse utan dess like.
Synd bara att plånboken inte är större när man åker iväg där det finns hur mycket som helst att köpa.
Jag kanske är lite köpberoende trotts allt.

I tisdags var jag på Blå Husets invigning på Månens köpcenter, Mia har fått det så fint och vad många saker hon har som jag inte såg när hon hade den andra lokalen.
Klart min favoritaffär här i Ljungby.

Dags att kolla runt lite på andras sidor innan medium börjar

1 kommentar:

Tina sa...

Hej hopp!! Ja, visst är det fint hos Mia!!! jag fälde en tår när jag klev in där första gången. Hoppas du får en härlig Lörd!!!
Ska du gå på kursen Vardaxmagi? Jag vet ej om jag har råd. Sen är det ju Viktoria & den där andra kvinnan som ska hålla en kurs i stenar.... Jag önskar jag hade massor av pengar så jag hade råd att gå på allt, men nu är det inte så..så jag får helt enkelt välja.
Stor jätte kram