lördag 28 mars 2009

Natti natt

är det snart dag att säga till er alla.
Klockan ska ju med ändras så vi blir snuvade på en timme.

Idag har jag varit och pysslat lite nya kort med tjejgänget.
Hade inte den riktiga gnistan men fick i alla fall gjort 6 kort som till mestadels är färdiga. Lite piff saknas på några av dem så det kommer jag att åtgärda på måndag när jag har lite tid att sitta med s
pysslet.

Linda glömde ta med maten vi skulle äta så vi käkade på Tai resturangen istället.
Mycket och gott fick vi in på faten.
Där var knöfullt av hungriga Ljungbybor men det är ju inte så konstigt då de är trevliga och har så himla god mat.

Här är ännu ett kort som jag fick gjort i onsdags när jag var lite kreativ här hemma.



Är helt tom i tänkeriet, vart lite sent igår och upp tidigt så det är nog avstängt här för tillfället så jag säger bara
God Natt

2 kommentarer:

Tina sa...

Hej vännen! Hur mår du?? Det kortet du lagt upp här med flickan.. det har jag köpt :-) Ska ge det till min systerdotter som fyller år. Hoppas du får en underbar helg i det fina vädret!
Kram

Tina sa...

Hej snuttan!! Bara jag som skriver igen. Börjar bli orolig över dig.Du mår väl bra?? Hoppas du skriver snart!!
Tjejen som fick kortet du gjort, blev jätte glad.Hon tyckte det va JÄTTE fint :-)
Va rädd om dig!
Kram Tina
www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com