lördag 14 mars 2009

Snart ny dag

och jag funderar på att göra som resten av familjen, krypa till kojs.

Somnade till en liten stund på soffan under Melodifestivalen och är nu helt plötsligt pigg igen.
Men jag har en del böcker att läsa så mig går det ingen nöd på.

Idag har det varit lite kalas.
Nelly fyllde 11 år i onsdags och jag fyller år om ca 20 min.
Hipp Hurra för oss.

Bjöd på min goda lax och allt tog slut, ja så det kan gå när haspen inte är på.

Löste ut de nya Magnolia stämplarna idag så imorron ska det stämplas och målas.
Får se om det blir några kort gjorda med.
Skulle behöva ett nytt litet lager för nu är det helt tomt på kort igen.

I alla fall ha det bäst alla goa vänner

1 kommentar:

Tina sa...

StortGRATTIS på din födelsedag!! Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti 100:e åååår!!

Lycka till med kort-pysslandet idag. Blir säkert jätte bra!

Kram Tina