fredag 6 mars 2009

Ännu ett kort

som jag hade liggandes i gömmorna.
Jag hoppas att Magnolia stämplarna snart kommer för nu vill jag ha lite nytt att pyssla med.


Idag har jag varit på Rosen och det var som vanligt helt underbart.
Bara synd att det är så länge mellan gångerna.

Efter det fick jag fara upp till Motellet och kolla på nyheter i form av presenter och leksaker och beställa lite till jobbet. Snart är säsongen här och då gäller det att vi har fyllda hyllor så turisterna blir köpsugna.

Fick ordnat Nellys presenter med, hon fyller år på onsdag.
Det är lätt att köpa till henne, hon önskar alltid så mycket.

Snart är det dags att sätta sig framför tv;n och glo på Så ska det låta.
Annars är jag inte mycket för att kolla på tv, är roligare att läsa och böckerna jag nu håller på med är dragplåster vill jag lova.

Jag längtar tills imorron, då kommer vi 4 galna Smålänningar till Göteborg och shoppar med stora plånböcker. Har gjort en önskelista så jag inte ska glömma vad jag behöver.

Ska se om jag hinner lösa nåt korsord innan programmet.
Tjing

1 kommentar:

Tina sa...

Hej Ankie!! Va du är duktig på kort! De jag köpt av dig & gett vidare har verkligen blivit uppskattade, det ska du veta!!Alla beundrar dem & frågar om dig :-)
Hoppas ni hade kul i Götet & att du fick med dig sakerna från din önskelista, med dig hem!!!
Jätte kram till dig från lilla mig!