måndag 16 mars 2009

Ny vecka

och nya utmaningar som ligger framför mig. Läste i en bok och har även hört det massor av gånger att gå utanför komfortzonen.

Och denna veckan ska jag verkligen försöka göra det. Men vet inte vad som egentligen hindrar mig. Så det blir första steget att hitta det som hindrar mig och ta tag i det, ska bli spännade och se om jag kommer någon vart med mina projekt.

I går satt jag och pysslade lite, exprimenterade mest med olika stämpeldynor och målade stämplar.
Den riktiga pyssel glädjen ville inte infinna sig så några alster har jag inte att visa upp.
Men det kommer nog senare i veckan.

Det är så härligt väder ute idag. Både jag och hundarna gillar när det är lite frostbitet och klar hög luft. Ser på Roly att han sträcker ut dig lite extra och har pigga ögon. Han har idag kunnar vara lös större delen av rundan då vi gick i skogen och inga andra är vakna när vi kommer lunkandes.

Såg att boken Marley och jag ska komma som bio film, ser fram emot att se den. Boken är ju bara så underbar att läsa. Fick många skratt och en hel del eftertanke när jag läste den.
Även om man inte är hundmänniska har den boken en del att ge så styr kosan till närmsta bibbla och låna den.

Nu ska jag meditera innan jag sätter på mig Beckers färgpalett så jag kan visa mig ute utan att skrämma ihäl någon.

Lev I Nuet

2 kommentarer:

Tina sa...

Hej min vän!! Va härligt inlägg du gjort!! Jag är helt säker på att du finner det du söker & du kommer att fixa allt du vill... du måste bara tro på dig själv!! Jag beundrar dig & i mina ögon är du oerhört stark!!!
Vi ses på Onsdag, hoppas jag!?!
Ha en bra dag min vän.. själv ska jag jobba eftermiddag :-)
Kram

Tina sa...

Hej hopp vännen!! Bara lilla jag som tittar in igen!!
Hoppas du mår bra & att vi snart ses igen!!
Du ger så mycket insperation till mig ska du veta! Du är en underbar människa som har så mycket att bidraga med!
Va rädd om dig!!!
Kram Tina