torsdag 26 mars 2009

Nya kort såg

dages ljus hosmig igår.
Hela sex stycken blev det. Först ut är en liten tjej som är lite fnissig.
Hon är en utav mina favoriter.

De andra korten kommer så småningom här i mina inlägg.
Ikväll ska jag till Det Blå Huset som har kvällsöppet, ja det är hela köpcentrat som har öppet till kl 20 ikväll.
Vi som är medlemmar i Azna har då möjlighet att fika och umgås så det ska jag passa på att göra.
Ska även hämta en skiva som jag har väntat på, är nyfiken att se vad den kan ge lilla mig.
På lördag är det pyssel igen och nu är jag laddad med massor av nya papper och inspiration efter mässan i Göteborg.
Det är mässa i Helsingborg på söndag men den kan jag inte åka på. Har lite andra åtagande som jag bestämde mig för innan jag visste om Helsingborg mässan.
Min stora grabb kommer hem en liten visit imorgon. Det ska bli kul att träffas och mysa lite ihop. Är ju inte så ofta vi träffas och denna helgen var inte den allra bästa eftersom vi har mycket som är inplanerat.
Men en får va gla för de små stunderna, bättre än inga alls.
Dags att göra sig klar för att åka till jobbet.
Ha det toppen idag

2 kommentarer:

Tina sa...

ÅÅå...så jäkla sött kort :-) Va duktig du är!! Jag är inte helt säker på om jag kommer ikväll..beror lite på orken...OM jag INTE kommer kan du antingen lämna det till Mia, så lämnar jag pengar där på Lördag för det. Jag är nämligen ledig tills Lörd :-) Eller så kan vi ta det när vi ses nästa gång. Ingen panik för min del...mer än att jag är sååå spänd över att få se det!! Va du är snäll som hjälper mig!! Hoppas du haft en bra dag på jobbet. Själv har jag varit på bassäng-träning & är ganska mör i kroppen så nu blir det vila en stund innan jag tar tag i livet ;-)
Må jätte gott & OM jag INTE kommer ikväll...skulle du vilja göra mig en tjänst isåfall?? Ge Mia en varm kram & hälsa från mig!!
Må gott min vän!!
Kram

Tina sa...

Hej vännen! Hoppas du mår bra. Va gullig du är..Mia sa att du haft kortet med dig men vill lämna det direkt till mig. Så jävla söt :-) Jag köpte två av dina nya kort du lagt i butiken..kunde ej låta bli..de är ju bara sååå fina!!!
Hoppas vi ses snart.
Må gott vännen!
Kram