tisdag 24 mars 2009

Vår eller

hur man nu ska tolka detta underliga väder.

Lite blåsigt idag men vaddå, jag jobbar inne och behöver inte ha ont av blåsten.

Denna vecka är min mellangrabb hos mig på Prao. Han är jätteduktig och har fått prova att göra lite av varje.
Idag är det min jobbarkompis som har hand om honom, bättre än att ha morsan som springer efter och säger hur det ska vara.

Innan jobbet idag hann jag måla två av de nya Magnolia stämplarna, blev sådär nöjd. Lite fel färger på dem fick jag men det blir nog bra i slutändan.

Ikväll ska jag och min dotter meditera, hon har visat sånt intresse så nu är det dags att hon invigs i dessa hemska häxerier som hennes mamma håller på med. Får se om hon kan sitta still och tyst framför allt.
Det kommer att bli en stor utmaning för henne.

Ha det göttast

1 kommentar:

Tina sa...

Å, vad härligt att din dotter vill prova på meditation!!Hoppas hon gillar det!!
Detta väder ja... vad kan man säga?! Inte mycket.. för det hjälper ändå inte & vi har inte mycket att säga till om när det handlar om moder natur! Hon gör som hon vill ändå :-)
Må gott & va rädd om dig!
Kram