fredag 23 januari 2009

Helg, äntligen

denna vecka har det varit många behandlingar, så helgen kommer som en välförtjänt vilopaus.

"Rosen" var väldigt händelserik och tog hårt på mig.
Har nog sovit i två timmar här nu och det vart ju inte riktigt bra.
Ska ju kunna sova till kvällen med!

Ska äta en lättare kvällsmat nu sedan ska jag och Lasse gå ner och hämta min cykel på bibblan.
Den fick stanna kvar där, M åkte med mig hem efter skolan.
Men hundarna kommer att bli överlyckliga över att få komma ut en längre runda till.
Roly kan jag nog aldrig övermotionera verkar det som.

Tjingeling

5 kommentarer:

Tina sa...

Tack snälla Ankie!!Va goe du är! Med din hjälp kommer jag bli frisk illakvickt :-)

Är så glad över att du är inne och tittar på min blogg. Betyder jätte mycket!

Hoppas att du mår bra & att vi ses snart. Du är verkligen en så go människa!!!!

Kram Tina

Tina sa...

Hej igen Ankie! Jag skulle vilja fråga om man kan beställa kort av dig? Jag skulle isåfall vilja best ett kort till ett barndop till en liten William och ett till min pappa som fyller 65 år i April. Han älskar att jaga. Skulle va så roligt att ge dem nått du har gjort. Jag gör själv kort ibland..men inte i närheten så fina som dina!!

Stor kram Tina

Tina sa...

Barndopet är i slutet av Februari!
Kram

Tina sa...

Hej igen Ankie!! Oj,har du redan läst min blogg, det va kul! Ja, tidigare liv kan va jätte bra på många sätt!

Åååå, vad glad jag blir att du vill fixa korten!! Tack snälla!!!

Ja, du har helt fria händer att göra vad du vill!! Ett tips till pappa; Han älskar att jaga!

Å, jag är dig så tacksam!!

Tack!!! Tack!! Va du är snäll!!!!
Kram Tina

Tina sa...

Hej Ankie!! Bara lilla Tina som skriver igen. Jag saknar dina inlägg & hoppas du mår bra!!!
Kram